Oh Nej..

Varför?
Seriöst, varför i helvete blir det så här?
Vad har jag gjort?
INGET ju!
Saker börjar gå åt skogen igen.. Med både mig och folk i min omgivning.

Det höll på att lösa sig.. Men så sket det sig igen.

Min missbildade urkukade jävla fittkropp börjar balla ur igen.
Höfterna började kännas bra, även fotlederna.
Nu har dom börjat göra AIDS-ont och bulta som fan igen.

Knäna har skött sig relativt bra. Jag kom faktiskt fram till att det nästan var över en månad sen dom gick ur led - tills i förrgår. Sen dess har dom kukat ur minst 3 ggr per dag. Skönt, verkligen.

Åhja, allt är väl inte skit.
I morgon ska jag träffa mina estetpolare hemma hos Jejje i Finspång. Ser fram mot det som satan. Känns som evigheter sen vi sågs.

Hoppas bara det inte gör så här jävla ont då.
Som det är nu kan jag knappt ta mig ur sängen.. - Det GÅR.. Men palla. Känns som nån sitter med en borrmaskin och borrar i höftkulorna.. Mmmmh..


Det finns ingen som vill byta kropp med mig?
Seriöst, det finns INGET positivt med denna kropp.. Så tänk över ert val.


PEACE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0