Nuet

Jag tycker det får vara nog nu.
Jag är trött på att ha en klump i magen.
Jag är trött på att behöva dölja det.
Jag är trött på att vara ledsen

Så fort nåt litet bra händer så får det bara vara en kort kort stund.
Sen kommer ett stort lass med skit och kör över det lilla bra.

Jag vill inte mer.
Jag vill bara lägga mig ner och slippa tankarna.
Snälla, hjärntvätta mig eller nåt!

Jensa, min solståle, min lykta i mörkret.
Om du bara visste hur stor hjälp du är.
Om du bara visste hur bra jag mår när jag är i din närvaro.
När jag är med dig blir jag helt varm i kroppen och känner mig mer omtyckt än jag någonsin gjort tidigare.
Jag tycker verkligen om dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0