Behöver skriva av mig

Jag vill inte vara den som är den..
Men jag måste börja ta tag i min problem.
Jag har till exempel fortfarande inte kommit över att min Storebror dött.
Det var iofs inte så länge sen, vad kan det vara? Ett år?
Jag har dock fått mer kontroll på mitt drickande, tycker jag iaf.
Jag har haft hugg i bröstet en tid och börjat gråta av ingen som helst anledning ibland.
Samt att jag tappar massor med hår.. Kanske inte låter så farligt.. Men jag känner att det inte är normal att det ramlar bort korvar med hår när man bara drar fingrarna i genom det.. Hmm..
Jag har sjukt lätt att bli irreterad på folk, oavsett vilka.
Har tillomed fått be om ursäkt många ggr för jag råkat slänga ur mig saker när det kanske inte är så passande, när det varit en "sån" dag..

Jag ska iaf flytta snart, vilket kommer leda till att jag har närmre till mina vänner och min pojkvän.
Det kommer även innebära att jag får det bättre ekonomiskt. Ska flytta från en 2a med kallhyra till en 1a med varmhyra (Y).

Så, jag skulle egentligen vilja skriva SÅ mycket mer.. Men jag orkar inte.
Sen är det nog rättså kasst för den som läser det här, i guess.

Jag vill bara säga en sak till:
Och det är att jag älskar min familj, min pojkvän & mina underbara RIKTIGA vänner, som alltid finns där. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0