Helgen som blev, som den blev.

Fredagen kan jag säga, den var sjukt lame.
Jag hade tvättid mest hela dagen, förutom när jag jobbade från 7-15..
Mådde allmänt kasst, men min underbara (snart) sambo tog hand om mig och fixade mat åt mig.
Så, det hände inte så mkt. Träffade Jessi, Jonas, Freyda och 3 andra människor. Därav en av dom var rättså... jobbig. Vi spatserade (i cirklar) till Åcafét, där bartenderna var mer eller mindre ett par jävla aidsfittor. Jag payade en jävla Smirnoff för 65 spänn. OFTA! Hans enda svar på det var för att "inköpskostnaderna är höga". ASS!

Igår (Lördag
) var nog den bästa dagen på helgen iaf.
Finaste Emma kom hit så vi satt och tittade på sjuka youtube-klipp samt drack och myste. (L)
Sen gick jag med henne upp till Strömsväg så gick hon och träffade en polare.
Gick vidare till Shell och mötte söta Freyda. Vi gick till Bowlingen och lyssnade på kass dansbandsmusik och pratade om allt mellan himmle och jord.
Sen kom Emma och hennes polare (som kanske kunde lagt framm ett bättre första intryck till stackars Freyda.)
Kvällen slutade mindre bra eftersom Freyda blev down för det han sa. (vilket är fullt förståeligt. Hur fan kan man bete sig så?.. Hmm!)

Sen följde jag Emma till bussen och då tyckte hon jag var skitjobbig mot henne ;). Hihi <3.

Jahopp..
Och idag är det söndag.
Har ätit "frukost", vilket bestod av 2 chokladkakor, 2 koppar kaffe och en 0.5 L coca cola. (Y)
Nu ska jag ta min kaffe och slänga mig på balkongen (SOL!).

Later Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0