Kasst

Rättså kass dag faktiskt.
Jag har varit äckligt trött idag, (eller, hela veckan..)
Känner mig opepp inför helgen eftersom det inte händer nåt, plus att jag är lite orolig över vad läkarna ska säga i morgon..
Det känns som jag börjar glida ifrån en person, och det är kasst som fan.
..För, hon är världens finaste tjej.
Men jag har inte så mkt att skylla på, förutom att jag är sjukt stressad och trött.
Så, jag hoppas hon förstår att det inte är nåt mot henne.. <3

Aja, nu väntar jag på att Jensa ska komma hem. Så får vi hoppas att han inte är lika stressad och trött som jag är för då kommer det inte vara nån vidare bra stämning i detta rum.. :P

Menatteh, godnatt eller nåt.



I need a hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0