Tankar

Problem nr 1:
Det snurrar så jävla mycket i mitt huvud nu.
Jag vet inte hur jag känner eller vad jag vill.
Min enda tanke nu är att jag inte vill såra eller pajja nåt.
Det känns sjukt jobbigt och jag vet inte varför.
Varför skulle jag känna så här om jag bara tyckte en liten sak? Det måste väl vara mer då? Eller?

Problem nr 2:
Jag var hos läkaren igår och kollade upp varför jag tappar så sjukt mycket hår.
Jag var nog ganska hård mot henne för jag började bli orolig över det hon sa.
Hon verkade ganska obekväm eftersom hon rabblade upp symptomen för en sak - och dom råkade passa in rätt "fint" på dom jag har.. Men jag vet inte. Vill inte kasta yxan i sjön. Jag ska dit på Tisdag och ta fler prover. Så vi får se.

Bra som fan:
Jag var i folkparken igår och träffade fina människor. Nära vänner, nya som gamla.
Kändes så jävla skönt att bara skita i allt och ta en impulsbuss in till Norrpan.
Det blev dricka, vattenpipa och allsång. Sweet som FAN! <3
Sen fick jag skjuts av 2 nyfunna vänner till Sörpan. Awesome!

Och Nu:
Ska jag slänga mig i ett bad och fundilera lite. Sen ska jag dricka lite kaffe och göra nåt till frukost.

Vartefter:
Ska jag tvinga hit lite awesome folk för jag vill dricka bira ikväll!

Later Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0