Tisdag!

Idag har det väl inte hänt så mycket.
-Det har varit kasst väder nästan hela dagen.
-Jag har postat sånna där "viktiga" papper. Till både gamla och nya hyresvärden.
-Höll på att bli osams med Gisele, min arbetskamrat som nyligen kom tillbaks från sin sjukskrivning.. (not good!)
-Har haft "föredrag" på Lärnia, inför massa arbetslösa ungdomar om Yrket Städ. Gick väl bra, tror jag.
-Gick upp till fina Jessi & drack saft efter jobbet. (;P) hehe.
-Kom hem och diskade efter att Jensa och Kalle druckit öl, whiskey och konjak igår.
-Nu unnar jag mig ett glas vin, en chokladkaka och en cigg.
-Sen blir det träning - och sen sova - och sen tycka synd om mig själv eftersom Jensa drar och jobbar vid 3 i natt. Sen ses inte vi förns fredag kväll... Buhu.

Aäeh, nu orkar jag inte skriva mer ointressant crap.
P.I.L /Pissnapalm Min dag har varit lika värd som den här bilden. Eller ah, skillnaden är väl att bilden är awesome... *Fniss fniss*

Kommentarer
Postat av: Jessi

ÖÖH! Du lovade ju faktiskt att laga mat också! Sa ju att du skulle äta här jue

2011-04-12 @ 18:18:32
URL: http://jessilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0