Värt med ledigt

Nåja, jag ska inte låta allt för nedtryckande.
Fredas var faktiskt awesome. Jag, Jensa, Yvette och Wastesson satt hemma och drack.
Det var faktiskt chill, vi flumma som vanligt och sen drog vi ner till Hagatorget - men där vart det kallt så vi gick hem igen. :P
Lördas var rätt chill. Jag och Wastesson shoppae sommarlik-dricka på Glasbanken. Sen kom han på när vi kom hem att han ändå inte kunde dricka för han och Jensa skulle till Tyskland på Lördagnatt.
Såatteh, vi gjorde inte så mycket den dagen.
Åkte ut till Jensas mamma och där fick jag ett fårskinn ^^,
Söndag . . .Ja, idag alltså. Jag sitter och tråkar ihjäl. Så jag tänkte åka in till stan men så upptäckte jag att det är stängt där. K-u-l...
Så det blir väl HC istället. Dock tar det ju 5 minuter att "göra" stan där. Men alltid nåt. Pallar inte sitta här helt själv.
Ingen vill leka med mig :(. Alla mina bäst-finisar är iväg eller har inte tid...! Bajs på er..

Näe,  nu ska jag dricka kaffe i en timma och sen går min buss.

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0