Semester

Hej gott folk!

Jag är lite glad för jag har ju faktiskt semester. (Y)
Igår var det awesome för då kom finaste Jensa, Ivar & Emma hit.
Vi drack och skrattade. Underbart. + att vi hittade min gamla bok om orgasmer. Haha!
Så efter ett par öl vart det riktigt kul att läsa den. ^^

I natt sov Ivar hos mig och han drog och jobba i morse, stackarn. Men jag gick upp samtidigt som honom. Vid 7.
Vid halv 10 kom världens bästa Jessi hit med sin busiga dotra och drack kaffe. Hon var typ världens sötaste för hon hade kirrat en bakelse till mig <3.
Vi satt här och kollade på Mysteriet på Greveholm och snackade om allt och inget. Bra morgon! (Y)

Sen samgick vi till hennes dotters dagis och sen vidare upp till henne.
Återigen, BRA morgon. Dock upptäckte jag att jag verkligen har världens sämsta kondition..
Kanske ska göra nåt åt det?
Naah..
Nästa år ^^.

Nu ska jag städa lite här och sen gå och handla lite.
P.I.L // Pissnapalm
Emma Haha! Glad_Emma!? ;D
Jensa, Jag och Ivar <3 :D
Hahahahaha! Jensa har biffigare boobies än mig! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0