Jag bryr mig inte

Jag har tydligen ingen egen vilja när det kommer till mitt utseende eller min kropp.
Folk kritiserar mina piercingar, det kan jag acceptera.
Folk kritiserar mina tatueringar, det kan jag acceptera.
Folk kritiserar min kropp, det kan jag INTE acceptera.

Jag skiter fullständigt i vad folk tycker nu.

"Du är för smal Hanna.."
"Fan vad smal du är.."
"Du ser nästan ut som en anorektiker ju Hanna.."

Nu är jag så jävla trött på det!

Jag gick upp i vikt men det var fan inte för min egen skull!

Nu struntar jag i hur jävla mycket kritik och skit jag kommer få.
Jag har bestämt mig för att få tillbaks min kropp jag hade innan jag och Jensa blev tillsammans.
Jag vill ha tillbaks mina magrutor, mina skinny ben och mina skinny armar.
Jag ÄR sån, och kommer alltid vara!

Jag är född smal, och jag kan inte ändra på det så mycket.
När jag "går upp i vikt" sätter det sig på samma ställe - och det är magen.
Hur jävla snyggt är det på en skala?
Kan ni säga det till mig va!?
Hur snyggt är det med en ölmage därav resterande kroppsdelar är hur smala som helst och vissa knappt existerande!?
Jag har ingen rumpa, jag har inga tuttar. SÅN är jag.
Ska jag SJÄLV känna mig vacker eller åtminstånde LITE attraktiv så gör jag det här valet nu.

Acceptera det eller dra någonstans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin tjej hur som! :)) upp till dig <3

2011-05-21 @ 19:06:56
URL: http://emmabringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0