Sammanfattning!

Det var nog 100 år sen jag skrev här.
Det har ju faktiskt hänt en del sen sist!

Bra saker:

  • Mitt psyke pår mycket bättre nu. Skulle söka kurator eller psykolog för mina jävla panikångest-attacker. Men jag löste det på egen hand. Visste varför jag mådde dåligt. Och det har både jag och min pojkvän löst tillsammans. Känns så himla bra just nu! <3
  • Var hos läkaren och fick bekräftad operation på höger knä. Det är i princip samma operation som dom gjorde på vänster knä bara att jag kommer slippa Gips och Ortos. Så nu blir det "bara" lindat och max 2 veckor på kryckor. Dock måste jag vara sjukskriven från jobbet minst 3 veckor. (kommer blir pank den tiden, men det löser sig!)
  • Har skrivit ett finfint CV med hjälp av Jensa såklart. Så nu blir det ut och kolla andra jobb. :)
  • Har börjat ta tag mer och mer i mitt jäkla körkort och har även klarat av flera delar på testerna som finns på datorn. (Y)
Mindre bra saker:
  • Mina sömnproblem börjar dyka upp igen. Är konstant trött men när det väl kommer till kritan att sova så går det inte. Kroppen är död men huvudet far i 1000 km i h verkar det som.
  • Jag har gått en längre tid och känt mig irreterad och ledsen på jobbet. Och det är inte för stället jag jobbar på..(för jag trivs jättebra där) men jag är väldigt trött på att känna mig obetydlig och mer som en SAK än en människa. Och det är återigen inte pga personalen på AF och inte heller dom jag jobbar med, för dom är underbara! Men, låt oss bara säga att jag önskar jag hade en arbetsledare jag kunde få lite medkänsla ifrån.. Eller åtminstånde ett "hur mår du?". Hur svårt ska det vara egentligen!?
  • Tänker för lite på mig själv och för mycket på andra. Och nu när min kropp börjar säga ifrån tränger man bara bort det. Jag som egentligen inte ens har några ryggproblem har börjat känna som "hugg" i svanken imellanåt.


    Sådär ja. Det var lite om vad hänt/ händer i min tillvaro nu.
    Skulle nog kunna fortsätta skriva minst 10 saker till på båda. Men det får räcka sådär.

    Nu ska jag nanna. för imorrn är det Måndag igen och då börjar jobbet som vanligt!
    Nighty!

    //PISSNAPALM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0