Hej Bloggen!

sdf

Hoot Hoot!

Ja just det ja, jag har börjat på ett nytt jobb. Fast-eh, blir bara kvar där i en vecka till, sen blir det nåt annat. Dom på företaget kan tydligen inte bestämma sig. Hehe
Är väl egentligen ingen idé att jag skriver så mycket om min hälsa osv för nu har jag för mestadels nästan BARA skrivit pissiga inlägg. Och då är det kanske inte så konstigt att jag inte har typ NÅGRA följare på den här satans bloggen.

However!
Dreads kommer snart vartefter iaf! Och jag tror manoriteten av min omgivning är glada för det! :D
Fyfan, ska bli så satans skönt att få i korvarna igen! Har saknat dom som bara den! Både jag och typ alla jag känner vart skitledsna när jag kammade ur dom. :P

Jorå.
I morgon (Fredag) åker jag och bästaste Jessi till Örebronx! Ska träffa en polare (Carro) där så vi kan planera lite Möhippa för Jessi. ;) Hon och Jonas gifter sig i Juli! Hihi!

Jahopp, vad mer kan man skriva?
Antagligen inte så mycket, men jag kan ju lägga upp en bild på mina korvar! :D
jag till vänster, sen Frida och Lisa :)
dreads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0